środa, 7 sierpnia 2013

Prognozy....

Jakie są prognozy na dalsze bieganie? Na mój start w maratonie?

Planowałem wznowić treningi 11 sierpnia, czyli planowana przerwa to dwa tygodnie :-/ Niestety to dość sporo tym bardziej, że cały plan treningowy to tylko osiemnaście tygodni.
Z nogą nie jest już bardzo źle. Chodzi się już praktycznie jak przed kontuzją. Zrobiłem dzisiaj krótki trucht w drodze do lidla... taki w tempie 7min/km niezbyt długi bo ze sto metrów :-) ale noga działała.  :P 
Mam nadzieję, że zgodnie z planem w sobotę wrócę już do biegania i pojawi się tutaj opis dłuższego biegu i moich dalszych decyzji w sprawie maratonu :-)
Teoretycznie czeka mnie to : 8km po ok. 5:25-30km+ 8km po 4:40km czyli stosując starą metodę (odjęcie z tempa po 15 sekund) może być okrutnie ciężko... chyba to zbyt dużo jak na powrót. Zobaczymy jak będzie się czuła stopa!


Pozdrowienia !!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz